piątek, 6 grudnia 2019

Koniec



Hejt miał miejsce na jednej a pewnie niejedynej grupie na FB mianowicie tej  https://www.facebook.com/groups/WargamingowyShitpostingPL/
do grupy w tej chwili nie można dołączyć, bo chłopcy stwierdzili, że jednak wolą się ukryć (ciekawe dlaczego?).

Wiem, że dzisiaj zadzwonił do jednego z adminów grupy mecenas Lenny'ego, czyli człowieka, który jest na zdjeciu ze mną. Po dłuższej rozmowie administrator grupy zobowiązał się do usunięcia w jak najkrótszym czasie wszystkiego co Lenny'ego i przy okazji co dotyczy mnie. Jak również poprzez prawnika w imieniu grupy przeprosił Lenny'ego za tak bezprawne wykorzystywanie wizerunku i własności na której dodatkowo pojawił się hejt/oszczerstwa/kłamstwa skierowane w moją osobę.

Jak widzicie, wystarczyła jedna ostra reakcja, której przez tyle czasu zabrakło, żeby pewne rzeczy ukrócić.

Kanał YT został przeze mnie zdjęty.

A ja jak wspomniałem - na razie mam dość.

wszystkie nagrane do tej pory pliki oprócz warhammera fantasy znajdziecie na http://pliki.majselbaum.pl



43 komentarze:

  1. Mam nadziej że chociaż tutaj będziesz jakieś posty wrzucał nawet niekoniecznie związane z Warhammerem

    OdpowiedzUsuń
  2. Wojtku wielkie dzięki za włożoną przez Ciebie wielką pracę i czas nam poświęcony :) Przy twoich filmach świetnie się malowało i robiło inne rzeczy, także mam nadzieję że nie będziesz miał więcej nie przyjemności. Trzymaj się i wielkie dzięki za kupę spędzonego z twoimi nagraniami czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale.. kurde... szkoda...
    Spędziłem wiele godzin słuchając Twoich nagrań, a tu nagle? Cóż, dzięki wielkie za ogrom pracy, który dotąd wykonałeś, ogromny szacunek. Trzymam kciuki by to nie była ostateczna decyzja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi przykro z tego powodu Panie Wojtku, ale jesteśmy z Panem. Na moje szczęście odkryłem ten kanał dosłownie parę dni temu, więc była by możliwość, że nawet bym nie miał możliwości poznać WH40K. Naprawdę jestem wdzięczny Panu za to, że zarażał nas Pan tym Uniwersum!

    OdpowiedzUsuń
  5. Źle Pan zrobił. Usuwając kanał przyznał Pan rację tym pajacom, a uderzył Pan w ludzi którzy darzyli Pana sympatią i wspierali pracę. Słucham Pana praktycznie od początku kanału i wiem, że podchodzi Pan do niektórych spraw osobiście i emocjonalnie, ale proszę przemyśleć czy była to dobra decyzja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że tak to się skończyło mimo wszystko dziękuję to był zaszczyt módz pana słuchać

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety bardzo niedawno odkryłem pana kanał i jestem strasznie rozczarowany. Uwielbiałem słuchać o tym genialnym uniwersum w pana wykonaniu. Mam nadzieję że bohater imperium nie podda się byle podmiotom nurgla. Pozdrawiam serdecznie




    OdpowiedzUsuń
  8. No co ty odpierdalasz Wojtek przejmujesz się jakimś pierdoleniem pajacy z internetow

    OdpowiedzUsuń
  9. Słuchałem Pana od dawna i ceniłem za dostarczanie rozrywki. Nie bardzo rozumiem, dlaczego ostra rozprawa z hejterami, która zamknęła trollom gębę, doprowadziła do Pańskiej rezygnacji. Nie siedzę na tych grupkach, na Patronate też nie, ale oglądałem reklamy specjalnie na Twoje życzenie. :) Mam nadzieję, że zeccesz kiedyś wrócić do nagrywania. Pozdrawiam i życzę wesołych świat. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wielka szkoda, Pańskie materiały były światełkiem astronomicanu w tym zimnym kosmosie zwanym życiem, ale rozumiem każdy ma swoje granice wytrzymałości. Mam jednak cichą nadzieje że kiedyś jeszcze Pana usłyszymy opowiadającego o WH 40. Wielkie dzięki za pańską ciężką jak pańskiego synka Kuby i tłumaczy. Do usłyszenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przyjmuję rezygnacji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Najgorszy prezent na Mikołaja ever. Panie Wojtku, Kuba i reszta, niech światło Astronomicanu was prowadzi, a Imperator strzeże.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet tego linka do FB nie można sprawdzić. Tfu na hejterów ich powinno się ignorować. Panie Wojtku jest takie powiedzenie że ilu ma się zagorzałych wrogów/hejterów ma się tyle samo przyjaciół/fanów. No nic szkoda kanału i pańskiego czasu jaki pan w to włożył. Pozostaje mieć nadzieję że coś w przyszłości się w tej materii zmeni

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że zło znowu zwyciężyło.
    Szkoda, że, słabi, zagubieni ludzi muszą realizować się przez projekcję.
    Szkoda też wszystkiego co pan stworzył, co działo się wokół tego przedsięwzięcia. Karma nie wraca, dobro nie wraca..

    OdpowiedzUsuń
  15. Panie Wojtku, masa dobrej roboty za którą dziękuję, szkoda jednak zaprzepaścić takiej ilości pracy, będę czekał na reaktywację kanału. Żałuję że nie będę miał czego słuchać przy porannej kawie i przy majsterkowaniu wieczorami, fajnie było poznawać razem z panem ten świat.
    ps. Gdyby Pan wrócił to chętnie w styczniu przeznaczyłbym stówkę na kawałek jakiegoś artykułu

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się tak smutno zrobiło, że na pocieszenie kupiłem sobie audiobooka czytanego przez Pana Wojtka.

    OdpowiedzUsuń
  17. I nie będzie już oblężenie vraks :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Czuję się jak Magnus, gdy zobaczył flotę Wilka na orbicie - rozbity i pełen żalu. Bardzo Panu współczuję i liczę, że przygoda z WH40k na YT przysporzyła Panu nowych znajomości, któe zaowocują dobrobytem dla Pana i pańskiej rodziny. Mimo wszystko, żal mi, że już więcej nie usłyszymy nagrań z tego uniwersum w pańskim wykonaniu; polski światek WH40k dużo stracił - niech hejterzy, którzy pchnęli Pana do tej decyzji, napotkają jakiegoś Komisarza.
    I, choć przygotowuję się na najgorsze - że nie wróci Pan już nigdy do WH40k - to mam nadzieję na najlepsze.
    Niech Panu Astronomican świeci.

    OdpowiedzUsuń
  19. witam skoda miałem zapas na dwa tygodnie jeden na dzień reklamy też oglądałem świetna robota smutno mi panu pewnie też no ale szambiaży nie brakuje smutek jak bym kolegę stracił jak w Warhammeże chaos zwyciężył

    OdpowiedzUsuń
  20. Wojtek lej na hejterow

    OdpowiedzUsuń
  21. Rozumiemy. Wspieramy. Czekamy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wojtek dzięki wielkie z to, że przez tyle czasu dla nas czytałeś :) Będę kurde tęsknił za tym. Jest to dla mnie niepojęte jak można tak pastwić się nad człowiekiem i jego praca.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wielka szkoda, oglądałem niemal od samego początku. Przemyśl to jeszcze, w internecie nawet z Papieża ludzie robią beke. Ludzie są głupi. Oglądało Cie kilka tysięcy ludzi, warto kończyć to wszystko przez kilku idiotów?

    OdpowiedzUsuń
  24. 😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢To jest naprawdę przykre.

    OdpowiedzUsuń
  25. Panie Wojtku pana praca jest czymś niesamowitym i niezwykle wartościowym nie można zniechęcać się przez wieśniackie zachowanie innych ludzi. To co udało się panu stworzyć to przecież małe arcydzieło. A bycie anonimowym w internecie wiąże się s takimi sytuacjami. Mam nadzieje że uda się panu powrócić do nas i wzniesie się pan ponad takich chłystków. Od siebie przede wszystkim dodam że bardzo mi będzie brakowało pana słuchowisk.

    OdpowiedzUsuń
  26. No to Mikołaj w tym roku niezły prezent przyniósł... niech sobie go w dupę wsadzi. A tak na poważnie... szkoda, że dałeś satysfakcję tym pajacom i dałeś się ponieść szeroko rozumianemu wkurwieniu. Najgorzej gdy na końcu wygrywa jakiś kretyn. Nie wiem czy rozumiem Twoją decyzję, ale uszanować ją muszę. Mam nadzieję, że jednak zmienisz zdanie i wrócisz do tego co robiłeś. Pozdrawiam i do usłyszenia?

    OdpowiedzUsuń
  27. No i tyle z "miękkiego kijka" :^)

    OdpowiedzUsuń
  28. wojtku co ja teraz bede słuchał tyle czasu tyle patronite i koniec ?!!!!
    błagam wróć

    OdpowiedzUsuń
  29. Szczerze to nie wiem co napisać... Przykro... Rozumiem Pan Wojtku... niemniej część mnie nie chce się z pańską decyzją zgodzić... Wszystkiego dobrego w realu. I... ostatni raz... Dziękuję Wojtku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi przykro że będąc od samego początku kanału wszystko to szlag trafił, zwłaszcza że uważam że pański kanał prawdopodobnie skutecznie mógł promować Warhammera w naszym kraju i zainteresować nowe osoby. A tak to teraz został nam Astronomican który od nie dawna coś ruszył dupę by aktualizować materiały (chyba z powodu twej działalności, bo tak to dość rzadko dodawali coś nowego czy uzupełniali a teraz co dzień są zmiany czy coś dodają)
      Ale co do yt to z kanałów lorowych zostały tylko Skarbnica Warhammera i Ukryta Biblioteka które to, za przeproszeniem, słabo sobie radzą jak raz na dwa miechy wrzucają film, więc z wraz z usunięciem pana kanału cofnęliśmy się do czasów przed jego założeniem i wyczekiwaniem aż Smaczuś i Biblioteka łaskawie coś wrzucą jak tylko znajdą czas...
      No nic pewna era się skończyła, szkoda że tak szybko, będę tęsknił za panem i pańska działalnością z wh, te materiały będą się kurzyć pod tym linkiem tak samo jak moje karty z wh40k podbój który przestano rozwijać 3-4 lata temu

      Usuń
  30. Ja tego nie rozumiem. Tyle pracy, tyle czasu "zainwestowanego" w kanał...i nagle koniec. I to przez bandę burych kretynów, bo im się nie podobało coś, czego im i tak nikt oglądać nie kazał. Rozumiem że nerwy puściły, że pała się przegięła ale Wojtku wróć! Jak emocje opadną, jak ciśnienie zejdzie...nie poddawaj się i rób to co lubisz.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nieee tylko nie to... Ja bez Twojego czytania zasnąć nie potrafię... Naprawdę! Wróć proszę...

    OdpowiedzUsuń
  32. Najsmutniejsza wiadomość jaką usłyszałem :(, nie mam czego słuchać do malowania :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Wojtku proszę ciebie żebyś chociaż napisał czy masz zamiar wracać do nagrywania warhammera. Ja chcę tylko odpowiedzi co dzień zaglądam na bloga z nadzieją na to że wrócisz do nagrywania. Dzięki tobie poznałem lepiej Warhammer. Przewijał się on gdzieś tam kojarzyłem go tylko dlatego że grałem w dawn of war czy jakoś tak to się nazywało, ale pewnego dnia odkryłem twój kanał i wtedy zacząłem się interesować warhammerem. Ale że w internecie mało jest polskich artykułów o warhammer a ja z angielskiego słaby to wiedzę o tym uniwersum czerpałem z twojego kanału każdy film obejrzałem na twoim kanale. A teraz czuję pustkę pewnie nie tylko ja. Byłeś jedynym kanałem na polskim YT o warhammer i do tego najlepszym. Powinieneś nie zwracać uwagi na hejterów i robić swoje. I to chyba tyle co mam do powiedzenia wielką szkoda że zamknąłeś kanał ale co można zrobić jak będziesz chciał to zaczniesz nagrywać a jak nie to nie, ale pamiętaj że masz widzów którzy będą o tobie pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  34. Kilka dni temu zobaczyłem, że coś nie tak z kanałem na YT. Myślałem, że może wyłapałem bana, tylko nie wiedziałem za co... Teraz zrozumiałem co się stało. To jakby ktoś wbił mi sztylet w serce i pomyrdał nim w różne strony. Wielka szkoda. Bardzo dobrze mi się tego słuchało. :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuje panie Wojtku i wszystkiego dobrego.
    Będzie nam cię brakowało :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Wojtek bardzo Ci dziękuje za całą włożona prace, będzie mi cholernie brakowało Twojego kanału. Nie poddawaj się i lej na hejterow. Popatrz na te komentarze - jeśli postanowisz wrócić masz tu grono oddanych ludzi. A na razie niech Imperator strzeże.

    OdpowiedzUsuń
  37. Człowiek zrobił sobie chwilę przerwy, żeby trochę więcej rożnych rzeczy do słuchania się nazbierało a tu taka niespodzianka. W zadku mam takie niespodzianki.
    Dziękuje Panu za poświęcony dla nas, anonimowych ludzi z czeliści internetu, czas i za to, że się Panu po prostu tak bez niczego chciało. Śledzę Pana dokonania jeszcze od czasów nieformalnych wykonań za herbatkę ;) i dalej będę kibicował. Powodzenia!!!
    Pozdrawiam
    Paweł
    P. S. Może ktoś mi wyjaśnić o co tak w ogóle poszło? Bo nie rozumiem do czego można się przyczepić...

    OdpowiedzUsuń
  38. Człowiek zrobił sobie chwilę przerwy, żeby trochę więcej rożnych rzeczy do słuchania się nazbierało a tu taka niespodzianka. W zadku mam takie niespodzianki.
    Dziękuje Panu za poświęcony dla nas, anonimowych ludzi z czeliści internetu, czas i za to, że się Panu po prostu tak bez niczego chciało. Śledzę Pana dokonania jeszcze od czasów nieformalnych wykonań za herbatkę ;) i dalej będę kibicował. Powodzenia!!!
    Pozdrawiam
    Paweł
    P. S. Może ktoś mi wyjaśnić o co tak w ogóle poszło? Bo nie rozumiem do czego można się przyczepić...

    OdpowiedzUsuń
  39. Muszę stwierdzić że był to najlepszy kanał na youtubie, dzięki tobie wprowadziłem wielu znajomych w świat Warhammera, można powiedzieć że jesteś mostem dla Polaków że światem Warhammera. Dziękuję i czekam na powrót.

    OdpowiedzUsuń
  40. Mega przykro z powodu zamknięcia kanału... Nie rozumiem do końca czemu tak ale życzę Panu wszystkiego dobrego. Zawsze znajdzie się jakiś Hejter ale oni mogą iść do piekła. Powodzenia i wyczekujemy Pańskiego powrotu.

    OdpowiedzUsuń
  41. Wojtku to była dobra robota!
    Szkoda, że załapałem się na Twoje ostatnie 3 miesiące. Choć z Warhammerem 40k mam styczność od 10 lat i o dziwo wciągnął mnie w to syn to odkryliśmy Cię niedawno.
    Szkoda, wielki żal. Bardzo miło było Cię słuchać. Wielkie dzięki za wspanią robotę.
    Pozdrawiam Arni. :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Mimo że niezbyt ogarniałem twój kanał pod względem innych większych i tych o wiele mniejszych to serdecznie dziękuję za materiały o Warhammerze 40k czy Fantasy ...

    OdpowiedzUsuń

20% rabatu na ręcznie robioną biżuterię z kodem CZYTAWOJTEK

  20% rabatu na ręcznie robioną biżuterię z kodem CZYTAWOJTEK klikasz w link i 20% jest twoje :) Ty cieszysz się super cacuszkami i dodatkow...