https://youtu.be/aTUqaIb7bLI
● Gwiazdy Plagi (Nieznana data. M42) - Nurgle rozsyła ze swojego ogrodu
dziesiątki Legionów Zarazy, aby opanować trzy rozległe układy gwiezdne
znajdujące się na galaktyczną północ od układu Ultramar. Po zdobyciu, światy te
stają się twierdzą zarówno dla śmiertelnych, jak i nieśmiertelnych wyznawców
Boga zarazy.
● Krwawa Krucjata (nieznana data. M42) - Myśląc o nadchodzącej rzezi,
Khorne wydaje z siebie pełen euforii ryk, którego siła powoduje kolejne rysy na
rzeczywistości. Kawalkada Krwawych Legionów pędzi przez galaktykę pośród Burz
Osnowy, przedzierając się przez nią, niczym osiem grotów włóczni siejąc śmierć
i spustoszenie wszędzie gdzie się pojawią. Ich celem jest przelanie jak
najwięcej krwi, w jak najbrutalniejszy sposób. Podążają tam, gdzie zaniosą ich
Burze spaczonej energii, czasami pojawiając się w Materium tylko na chwilę,
ukazując się śmiertelnikom, jako koszmarne wizje śmierci, lecz przeważnie
materializują się na tyle długo, by wyrżnąć całe światy w imieniu Boga Wojny.
Śmiertelni wyznawcy Khorne’a, heretyckie kulty, jak i zdradzieccy Adeptus
Astartes podążają za nimi, kierując się krwawym śladem, który zostawiają za
sobą demony.
● Inwazja na Sektor Stygiusa (Nieznana data. M42) - Tzeentch z zazdrością przygląda się nowo narodzonemu wśród Gwiazd
Plagi królestwu Nurgla
i pożąda własnego terytorium w przestrzeni rzeczywistej. Daleko na obrzeżach
galaktyki, za najmroczniejszymi z Burz Osnowy, Tzeentch posyła swoje sługi, aby utworzyć
nową krainę szaleństwa w sektorze Stygius. Dochodzi od wielu walk, które przekształcają tamtejsze
planety, według domeny Zmieniającego Ścieżki.
● Wojny Plagi (ok. 999.M41 - 111.M42) - Zstępując z Gwiazd Plagi, Legiony
Zarazy Nurgle rozpoczynają długą kampanię wojenną mającą na celu skażenie
systemu gwiezdnego Ultramar. Mimo wielu zwycięstw ostateczny triumf udaremniają
mistrzowski zmysł strategiczny Prymarchy Ultramarines Robout'a Guilliman'a,
który wyprowadza dotkliwe kontrataki przeciwko armii władcy Rozkładu. Powstały
impas ustępuje dopiero wtedy, gdy Nurgle wycofuje swoje siły i nakazuje
Legionom Zarazy Obronę Gwiazd Plagi przed atakami ze strony innych Bogów
Chaosu.
● Korona Obfitości (Nieznana data. M42) - Wybuch
entropijnej energii towarzyszący powstaniu Wielkiej Szczeliny zwiastuje
początek hedonistycznego szaleństwa demonów Slaanesha. Legiony Księcia Rozkoszy
rozpraszają się po wielu układach gwiezdnych, spijając emocje przerażonych
mieszkańców, by następnie posilić się ich duszami. Ludzie ze Świata-Ula Gholdroth są mamieni żarłoczną wizją
kanibalistycznej uczty, lecz ci, którzy się jej poddadzą, sami są pożerani.
Słudzy Slaanesha,
ciągle prześcigają się w pomysłach i sposobach, które zapewniłyby im
przychylność ich Mistrza. Śmiertelni wyznawcy Slaanesha gromadzą się w samym epicentrum
dekadenckiego królestwa rozkoszy, aby odprawiać obrzydliwe rytuały, a
podniecony ich wybrykami, Mroczny Książę oferuje Koronę Obfitości temu, który
dozna największego aktu czystej zmysłowej rozkoszy.
● Wojna w Szczelinie (Nieznana data.M42) - Intrygi Tzeentcha skłaniają
Khorna, którego cała uwaga koncentruje się aktualnie na Krwawej krucjacie, aby
zwrócił swój wzrok ku Gwiazdom Plagi. Widząc jak domena Nurgla w Przestrzeni
Rzeczywistej wzrasta z każdym dniem, postanowił działać, nim Pan Zarazy zbytnio
urośnie w siłę. Rycząc gniewnie, wydał swoim armiom rozkaz do ataku na Królestwo
władcy Rozkładu. Tym sposobem rozpoczęła się Wojna w Szczelinie, największy
konflikt Wielkiej Gry, w całej historii walk Mrocznych Bogów. W odpowiedzi na
inwazję, Nurgle rozpoczyna siedem kontrataków, z których największy uderza w
sektor Stygiusa, ponieważ Bóg Chorób słusznie podejrzewa, że za całym tym
konfliktem, stoi nie kto inny a sam Zmieniający Ścieżki Tzeentch. Podczas gdy
Kairos Tkacz Przeznaczenia, prowadzi oblężenie światów Nurgla, Rotigus,
Największy z Wielkich Nieczystych przypuszcza inwazje na sektor Stygius,
należący do domeny Tzeentcha. Podczas całego konfliktu, Mroczny Książę
Slaanesh, sprzymierza się z każdym z trójki Bóstw w różnych okresach, przez co
ściąga na siebie ich gniew. Starcia między demonicznymi sługami Sił Chaosu
prowadzone są na wielu frontach, lecz jest jedna bitwa, która na tle innych
wyróżnia się pod względem wielkości i brutalności toczonych w niej walk. Na
planecie Vigrid batalia była tak zażarta, że potężne siły, po jakie sięgnęli
walczący, rozerwało demoniczny świat na strzępy, a to, co pozostało, zostało
wchłonięte w Spacznię, gdzie ocaleli dalej walczą między sobą, pośród
zmieniających się wirów Immaterium. Bogowie Chaosu, nieprzerwanie dosyłają kolejne oddziały, by walczyły w tej
niekończącej się batalii. Pragnąc w końcu zakończyć ten konflikt, Tzeentch
sugeruje pozostałym Mrocznym Bóstwom pojedynek Czempionów, który ma
rozstrzygnąć zwycięzcę. Będąc pewnym swego zwycięstwa, wszyscy Bogowie Chaosu
przystają na ten układ.
○ Starcie Czempionów (Nieznana
data.M42) - Chaos tymczasowo przerywa swą agresywną ekspansję galaktyki, gdyż
cała uwaga Mrocznych Bóstw skupia się aktualnie na pojedynku Championów. Każdy
z braci wybiera swoich najpotężniejszych Wojowników wraz z kilkoma ulubionymi
demonicznymi legionami, które będą im towarzyszyć. W królestwach Chaosu
powstają Amalgrimmy, czyli wirujące pole energii spaczni, na którym
przedstawiciele każdego z czterech Bogów, toczą pojedynki w imieniu swych
Panów. Czempioni Slaanesha wykorzystują swą szybkość, by zdominować
przeciwnika, lecz nie są w stanie przebić obrzydliwej odporności dzieci Nurgla.
Mistrzowie Tzeentcha uwalniają potężne psioniczne moce, o takiej potędze, że
czas wokół nich zakrzywia się, ale żaden z nich nie dorównuje waleczności i
furii wojownikom Khorna. Przewaga przechodzi z rąk do rąk, do czasu, gdy
Największy z Władców Zmian, Kairos Tkacz Przeznaczenia, korzystając ze sztuczek
i podstępów Zwycięża w Pojedynku Championów. Gniew Khorna jest tak wielki, że w
swojej furii niszczy pole bitwy, kończąc zawieszenie broni. Wielka Gra zaczyna
się na nowo, lecz z jeszcze większą intensywnością, doprowadzając do miliona
bitew między Demonami Chaosu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz