wtorek, 4 lutego 2020

Demony Chaosu cz4



https://youtu.be/aTUqaIb7bLI


     Gwiazdy Plagi (Nieznana data. M42) - Nurgle rozsyła ze swojego ogrodu dziesiątki Legionów Zarazy, aby opanować trzy rozległe układy gwiezdne znajdujące się na galaktyczną północ od układu Ultramar. Po zdobyciu, światy te stają się twierdzą zarówno dla śmiertelnych, jak i nieśmiertelnych wyznawców Boga zarazy.
     Krwawa Krucjata (nieznana data. M42) - Myśląc o nadchodzącej rzezi, Khorne wydaje z siebie pełen euforii ryk, którego siła powoduje kolejne rysy na rzeczywistości. Kawalkada Krwawych Legionów pędzi przez galaktykę pośród Burz Osnowy, przedzierając się przez nią, niczym osiem grotów włóczni siejąc śmierć i spustoszenie wszędzie gdzie się pojawią. Ich celem jest przelanie jak najwięcej krwi, w jak najbrutalniejszy sposób. Podążają tam, gdzie zaniosą ich Burze spaczonej energii, czasami pojawiając się w Materium tylko na chwilę, ukazując się śmiertelnikom, jako koszmarne wizje śmierci, lecz przeważnie materializują się na tyle długo, by wyrżnąć całe światy w imieniu Boga Wojny. Śmiertelni wyznawcy Khorne’a, heretyckie kulty, jak i zdradzieccy Adeptus Astartes podążają za nimi, kierując się krwawym śladem, który zostawiają za sobą demony.
     Inwazja na Sektor Stygiusa (Nieznana data. M42) - Tzeentch z zazdrością przygląda się nowo narodzonemu wśród Gwiazd Plagi królestwu Nurgla i pożąda własnego terytorium w przestrzeni rzeczywistej. Daleko na obrzeżach galaktyki, za najmroczniejszymi z Burz Osnowy, Tzeentch posyła swoje sługi, aby utworzyć nową krainę szaleństwa w sektorze Stygius. Dochodzi od wielu walk, które przekształcają tamtejsze planety, według domeny Zmieniającego Ścieżki.
     Wojny Plagi (ok. 999.M41 - 111.M42) - Zstępując z Gwiazd Plagi, Legiony Zarazy Nurgle rozpoczynają długą kampanię wojenną mającą na celu skażenie systemu gwiezdnego Ultramar. Mimo wielu zwycięstw ostateczny triumf udaremniają mistrzowski zmysł strategiczny Prymarchy Ultramarines Robout'a Guilliman'a, który wyprowadza dotkliwe kontrataki przeciwko armii władcy Rozkładu. Powstały impas ustępuje dopiero wtedy, gdy Nurgle wycofuje swoje siły i nakazuje Legionom Zarazy Obronę Gwiazd Plagi przed atakami ze strony innych Bogów Chaosu.
     Korona Obfitości (Nieznana data. M42) - Wybuch entropijnej energii towarzyszący powstaniu Wielkiej Szczeliny zwiastuje początek hedonistycznego szaleństwa demonów Slaanesha. Legiony Księcia Rozkoszy rozpraszają się po wielu układach gwiezdnych, spijając emocje przerażonych mieszkańców, by następnie posilić się ich duszami. Ludzie ze Świata-Ula Gholdroth są mamieni żarłoczną wizją kanibalistycznej uczty, lecz ci, którzy się jej poddadzą, sami są pożerani. Słudzy Slaanesha, ciągle prześcigają się w pomysłach i sposobach, które zapewniłyby im przychylność ich Mistrza. Śmiertelni wyznawcy Slaanesha gromadzą się w samym epicentrum dekadenckiego królestwa rozkoszy, aby odprawiać obrzydliwe rytuały, a podniecony ich wybrykami, Mroczny Książę oferuje Koronę Obfitości temu, który dozna największego aktu czystej zmysłowej rozkoszy.
     Wojna w Szczelinie (Nieznana data.M42) - Intrygi Tzeentcha skłaniają Khorna, którego cała uwaga koncentruje się aktualnie na Krwawej krucjacie, aby zwrócił swój wzrok ku Gwiazdom Plagi. Widząc jak domena Nurgla w Przestrzeni Rzeczywistej wzrasta z każdym dniem, postanowił działać, nim Pan Zarazy zbytnio urośnie w siłę. Rycząc gniewnie, wydał swoim armiom rozkaz do ataku na Królestwo władcy Rozkładu. Tym sposobem rozpoczęła się Wojna w Szczelinie, największy konflikt Wielkiej Gry, w całej historii walk Mrocznych Bogów. W odpowiedzi na inwazję, Nurgle rozpoczyna siedem kontrataków, z których największy uderza w sektor Stygiusa, ponieważ Bóg Chorób słusznie podejrzewa, że za całym tym konfliktem, stoi nie kto inny a sam Zmieniający Ścieżki ​​Tzeentch. Podczas gdy Kairos Tkacz Przeznaczenia, prowadzi oblężenie światów Nurgla, Rotigus, Największy z Wielkich Nieczystych przypuszcza inwazje na sektor Stygius, należący do domeny Tzeentcha. Podczas całego konfliktu, Mroczny Książę Slaanesh, sprzymierza się z każdym z trójki Bóstw w różnych okresach, przez co ściąga na siebie ich gniew. Starcia między demonicznymi sługami Sił Chaosu prowadzone są na wielu frontach, lecz jest jedna bitwa, która na tle innych wyróżnia się pod względem wielkości i brutalności toczonych w niej walk. Na planecie Vigrid batalia była tak zażarta, że potężne siły, po jakie sięgnęli walczący, rozerwało demoniczny świat na strzępy, a to, co pozostało, zostało wchłonięte w Spacznię, gdzie ocaleli dalej walczą między sobą, pośród zmieniających się wirów Immaterium. Bogowie Chaosu, nieprzerwanie dosyłają  kolejne oddziały, by walczyły w tej niekończącej się batalii. Pragnąc w końcu zakończyć ten konflikt, Tzeentch sugeruje pozostałym Mrocznym Bóstwom pojedynek Czempionów, który ma rozstrzygnąć zwycięzcę. Będąc pewnym swego zwycięstwa, wszyscy Bogowie Chaosu przystają na ten układ.
     Starcie Czempionów (Nieznana data.M42) - Chaos tymczasowo przerywa swą agresywną ekspansję galaktyki, gdyż cała uwaga Mrocznych Bóstw skupia się aktualnie na pojedynku Championów. Każdy z braci wybiera swoich najpotężniejszych Wojowników wraz z kilkoma ulubionymi demonicznymi legionami, które będą im towarzyszyć. W królestwach Chaosu powstają Amalgrimmy, czyli wirujące pole energii spaczni, na którym przedstawiciele każdego z czterech Bogów, toczą pojedynki w imieniu swych Panów. Czempioni Slaanesha wykorzystują swą szybkość, by zdominować przeciwnika, lecz nie są w stanie przebić obrzydliwej odporności dzieci Nurgla. Mistrzowie Tzeentcha uwalniają potężne psioniczne moce, o takiej potędze, że czas wokół nich zakrzywia się, ale żaden z nich nie dorównuje waleczności i furii wojownikom Khorna. Przewaga przechodzi z rąk do rąk, do czasu, gdy Największy z Władców Zmian, Kairos Tkacz Przeznaczenia, korzystając ze sztuczek i podstępów Zwycięża w Pojedynku Championów. Gniew Khorna jest tak wielki, że w swojej furii niszczy pole bitwy, kończąc zawieszenie broni. Wielka Gra zaczyna się na nowo, lecz z jeszcze większą intensywnością, doprowadzając do miliona bitew między Demonami Chaosu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

20% rabatu na ręcznie robioną biżuterię z kodem CZYTAWOJTEK

  20% rabatu na ręcznie robioną biżuterię z kodem CZYTAWOJTEK klikasz w link i 20% jest twoje :) Ty cieszysz się super cacuszkami i dodatkow...