https://youtu.be/kDCrtvr-Dic
Drużyna Egzekucyjna.
Używane do egzekwowania rozkazów egzekucji lub gdy wymagane
jest skrajne posłuszeństwo, Oddziały Egzekucyjne składają się z jednostek
specjalnych Sił Obrony Planetarnej i reprezentują jedne z najbardziej
niebezpiecznych formacji, które mogą istnieć w ramach organizacji Egzekutorów .
Choć nie są to prawdziwi potomkowie Tempestus, ponieważ służą one rządowi
planetarnemu, a nie bezpośrednio Imperium, oddziały składające się z oddziałów
egzekutorów są często szkolone na tym samym poziomie , co większość
standardowych oddziałów szturmowych, szczególnie na zamożnych i zaawansowanych
technologicznie planetach Imperium. Na niektórych światach, gdzie rządy
gubernatora planety są dyktatorskie i surowe, Oddziały Egzekucyjne są
znienawidzonym ucieleśnieniem jego tyranii.
Nieograniczona mobilność
Regimenty Potomków Militarum Tempestus polegają na swoich
wszechstronnych Tauroxach Primes, aby dostarczyć furię Imperium przez wszystkie
rodzaje niebezpiecznych stref wojenny i przez prawie niemożliwe do zniesienia
warunki. Biorąc pod uwagę długoletnią służbę z Potomkami, wiele Tauroxów Primes
stało się rozpoznawalnymi dzięki wspieraniu elitarnych wojowników podczas
znaczących zwycięstw. Często noszą oni barwy swojego regimentu pułku i
otrzymują barwne imiona od swych podkomendnych.
Kanonierka Szturmowa Walkiria i siły Militarum Tempestus to
niemal idealne połączenie - szkolenie i determinacja Potomków połączona z prędkością i manewrowością .Podczas
operacji bojowych siły Tempestus otrzymują pozwolenie na pomalowanie swoich
maszyn w barwy swego regimentu .
Skład jednostek
Oddział specjalny Potomków Tepsestus
4-9 Potomków Tempestus
1 Tempestor
Militarum Tempestus Oddział DowodzeniaTempestus
4 Potomków Tempestus
1 Tempestor Prime
Uzbrojenie
Rodzaje broni używane przez potomków Tempestus są znacznie
lepsze od wytrzymałego, ale silnego tylko w dużej liczbie uzbrojenia Astra
Militarum. Specjalistyczne szkolenie i konserwacja jest wymagana przez
Departmento Munitorum dla każdego elementu wyposażenia - kadet Schola Tempestus
musi przejść serię testów i zdobyć odpowiednie wyróżnienia, zanim jeszcze
będzie mógł używać karabinu Hot-shot w warunkach polowych. Za każdym razem, gdy
użytkowanie broni lub część ekwipunku zostało opanowane , ikona tego sprzętu
jest nanoszona na jego napierśnik jako stały znak kompetencji. Po zdobyciu
pełnego zestawu broni i opancerzenia, Potomek Tempestus jest w stanie prowadzić
wojnę przez całe tygodnie słoneczne bez konieczności uzupełniania zapasów w
różnych wrogich warunkach bojowych.
Zbroja karapaksowa Potomków Tempestus - Pancerz Karapaksowy
jest zazwyczaj oznaką statusu i jest noszony głównie przez oficerów i agentów
Imperium. Wykonana z odlewanych płyt , ceramitu lub innych mocnych, lekkich,
ale bardzo wytrzymałych materiałów, może pokrywać całe ciało lub tylko wybrane
obszary ciała w zależności od pożądanego poziomu ochrony. Na przykła Potomkowie
Tempestus, noszą pełne pancerze Karapaksowe, w tym charakterystyczne dla tej
formacji hełmy z wbudowanym systemem celowania i przetwarzania obrazu, podczas
gdy większość szeregowych żołnierzy Astra Militarum ma szczęście uzyskać dostęp do prostego
napierśnika Flak. Niektóre kombinezony szturmowców mają gniazda przeznaczone
dla prostych płyt pancernych co sprawia że
kombinezony mogą być szybko skonfigurowane wedle preferencji użytkownika.
Uszkodzone płyty można w ten sposób łatwiej wymienić bez konieczności zakupu
całego nowego kombinezonu.
Hełm - Chroniący całą głowę
jest specjalnym hełmem używanym przez potomków Tempestus . W
nieprzyjaznym środowisku, regiment Tempestus zakłada całkowicie zamknięte hełmy
, które chronią przed każdym środowiskiem , od zanieczyszczeń przemysłowych po
w pełni palne atmosfery. Po uszczelnieniu, pozwalają one Potomkom
Tempestus walczyć nawet w pustce
kosmicznej przez ograniczony czas. Wielospektralne wizjery, pozwalają mu widzieć w warunkach słabego
oświetlenia i okluzji bez żadnych ograniczeń.
Całościowy Monitron (Konfiguracja Dextera) - Matryca danych
noszona na pancernej rękawicy przedramienia typowej dla Potomków Tempestus
umożliwia im natychmiastowy dostęp do najnowszych rozkazów i wojennych psalmów
swojego Tempestora Prime. Monitoruje
również oznaki życia, pokazując częstotliwość pulsu i stan zdrowia użytkownika
przez cały czas, aby jego oficer mógł natychmiast ocenić jego stan. To właśnie Monitrony doprowadziły do starego wśród
gwardzistów przesądu, że Potomkowie Tempestus są martwi w środku, a po
zakończeniu treningu ich serca są zamykane w żelaznym pudełku zamontowanym
na swoim rękawie.
Polowy zestaw medyczny Astra Militarum „Dar męczennika” - Szturmowcy zazwyczaj noszą identyczne mundury
bojowe oraz Dary męczennika, które są
standardowym wyposażeniem dołączonym do każdego regimentu Gwardii Imperialnej noszonym przez nich pod pancerzem karapaksowym
.
Krótkofalówka - to
urządzenie do komunikacji radiowej niewielkiego zasięgu noszone w uchu,
nadające się do komunikacji na odległość około jednego kilometra (w zależności
od warunków pogodowych i terenu). Każda z nich dyskretnie dopasowuje się do
ucha, a lepsze modele są prawie niezauważalne w przypadku swobodnego
korzystania.
Respirator - Prosta maska do oddychania, która zakrywa nos i
usta lub całą twarz, oferuje znacznie lepszą ochronę niż maski filtracyjne i
jest używana przez szturmowców w środowiskach toksycznych lub podczas ataków z
użyciem broni chemicznej, a nawet biologicznej.
Karabin laserowy Hot-shot
(typ Lucius ) - czasami znany również jako Hellgun, broń
"Hot-shot" jest używana prawie wyłącznie przez wysokiej rangi
oficerów Imperium i elitarne siły, które preferują większą siłę wiązki
laserowej dostarczaną przez tę broń nad
większą szybkością ognia, ale słabszą penetrację standardowej broni laserowej
używanej przez Astra Militarum. Podczas gdy Hellguny rzadko są przydzielane do
Gwardii Imperialnej poza elitarnymi jednostkami Potomków Tempestus, Hellpistols
można zobaczyć w użyciu wśród wielu członków korpusu oficerów Gwardii oraz
wśród agentów inkwizycji, gdzie ich większa siła często oznacza różnicę między
życiem a śmiercią.
Karabin Laserowy Hot-shot (typ Ryza) - Wyprodukowany w przy
użyciu najlepszych urządzeń i narzędzi, jakie może zapewnić świat kuźnia Ryza,
ten karabin Laserowy nie używa magazynkopodobnego zasilacza, jak w przypadku
Gwardii Imperialnej, ale zamiast tego macierzy zasilających noszonej w
formie plecaka. Dostosowując ten
osprzęt, Karabin Laserowy Hot-shot może być skalibrowany tak, aby emitował
impulsy o takiej mocy penetracyjnej, które mogą przebić na wylot ceramit. Przy
swojej maksymalnej pojemności, Karabin Laserowy pracuje w zakresie
sześćdziesięciu wzmocnionych wystrzałów . Posiada on wystarczającą
energii potencjalnej, że jest ciepły w dotyku.
4 pakiety ładujące do karabinu laserowego Hot-shot - pakiety
ładujące są potężnymi bateriami używanymi prawie wyłącznie przez imperialną
broń laserową. Koszt pakietu ładującego zależy od klasy broni. We wszystkich
przypadkach, zapewnia strzały równe pełnej wartości magazynku do broni.
Nóż bojowy - To jednoręczne broń do walki wręcz jest
wszechobecną bronią zapasową dla wojowników w całym Imperium, niezależnie od
tego, czy są to szumowiny z najniższych poziomów miast uli, czy elitarni
żołnierze gubernatora planety. Niektóre z nich, takie jak katachański nóż
bojowy, są zaprojektowane do określonych celów, podczas gdy inne mają bardziej
ogólny charakter.
Elementarz Imperialnego Gwardzisty - standardowy tekst
imperialnego dowództwa, który obejmuje szeroki zakres tematów, książka ta jest
posiadana przez jest wszystkich członków
Imperialnych Gwardzistów jako część ich standardowego wyposażenia. Elementarz
jest podstawowym przewodnikiem, który szczegółowo opisuje wszystko, co
gwardzista musi wiedzieć: zasady i przepisy Gwardii Imperialnej, regulaminową
broń, strój, aparaturę i sprzęt, podstawową taktykę na polu bitwy oraz
organizację i strukturę Gwardii Imperialnej, podstawowe polowe instrukcje
medyczne oraz szczegółowy przewodnik po wrogach Imperium. Żaden gwardzista nie
powinien nigdy zostać znaleziony bez posiadania kopii elementarza, ponieważ
kara jest bardzo surowa. Elementarz jest podstawowym przewodnikiem po życiu w
Gwardii Imperialnej i taktyce stosowanej przez jej pułki. Nawet elitarne wojska
Imperium, takie jak jednostki szturmowe, często
polegają na ich poradach.
Laserowy karabin automatyczny Hot Shot typu Ryza - Uważany
przez wielu Tempestorów Prime jako broń ostatniej szansy wykorzystywaną przez
Militarum Tempestus, karabin automatyczny Hot-shot Volley Gun to naprawdę
przerażająca broń energetyczna. Wyposażona w macierze radiatorów klasy
penitencjarnej, broń ta może utrzymać wysokie natężenie ognia laserowego.
Granaty odłamkowe (nie te święte)
Granaty Przeciwpancerne
Pistolet Laserowy Hot-Shot (Jeden Potomek Tempestus może zastąpić karabin laserowy pistoletem i
Radiostację Vox Clarion)
Mono-wizjer - Choć może być używany do wyświetlania wiązki
światła, Monoskop jest przeznaczony przede wszystkim jako ładowarka wizualna.
Przesuwając się w lewo i w prawo, gdy Potomek Tempestus maszeruje lub toczy walkę, każdy Mono-wizjer
może być wykorzystany przez każdego Tempestora Prime lub Tempestora, który chce
zobaczyć, czego jest świadkiem jego podwładny. Zakrycie obiektywu Mono-wizjera,
czy to przypadkowo, czy też specjalnie, podlega karze w postaci całodziennych
elektrowstrząsów oraz kilku dni bez
racji w zależności od kaprysu dowódcy.
Radiostacja Vox Clarion
- Uciążliwe radiostacje Vox w Astra Militarum są często znane jako
"skrzynki duchów" - ponieważ przy ciągłym szumie i odgłosach bitwy
szalejących wokół trudno jest wyłuskać więcej niż szept z ich głośników. W Radiostacji Vox Clarion Militarum Tempestus nie ma tego problemu,
jest triumf sprzętu audio-wojskowego, który zastępuje wyznaczone fale
krystalicznie czystymi i doskonale wymówionymi komendami Tempestorów
prowadzących każdy oddział.
Polowy Zestaw Medyczny : Dar Męczennika - jest ceniony ponad
wszystko, co wydano Astra Militarum. Wyposażony w bojowe stymulanty,
automatycznie kauteryzujący żel termiczny i jednorazowe bioniki, ten zestaw
medyczny ma na celu zagwarantowanie, że ranni Potomkowie wrócą do walki z
minimalnym opóźnieniem. Długotrwała rekonwalescencja jest mało interesująca dla
potomków Tempestus w ogniu bitwy - pod warunkiem, że ranny wojownik może być
opatrzony plastrem i podtrzymany przy życiu w stopniu wystarczającym do
wypełnienia swoich obowiązków, jego
ewentualny los nie ma znaczenia. Dar Męczennika posiada nawet pas podskórnych ładunków
odłamkowych, który może być użyty do stworzenia pułapki z ciała śmiertelnie
rannego Potomka - tym samym nawet w przypadku śmierci, potomkowie Tempestus
uderzają w przeciwnika, który ich zabił.
Miotacz ognia , Karabin Melta , Karabin Plazmowy , Granatnik
lub szybkostrzelny karabin Hot-Shot (Na każdych 5 szturmowców w drużynie 2 może
wymienić swój karabin Hot-Shot na wyżej wymienione uzbrojenie)
Tempestor
Zbroja karapaksowa
Hełm
Całościowy Monitron
Pistolet Laserowy Hot-Shot
Miecz łańcuchowy
Granaty odłamkowe
Granaty Przeciwpancerne
Pistolet Bolterowy lub Plazmowy (zamiast pistoletu
laserowego Hot-Shot)
Miecz Energetyczny lub Rękawica Energetyczna (zamiast miecza
łańcuchowego)
Członkowie Drużyny Dowodzenia Militarum Temestus
Zbroja karapaksowa
Hełm
Całościowy Monitron
Karabin Laserowy Hot Shot typu Ryza lub Lucius
Granaty odłamkowe
Granaty Przeciwpancerne
Pistolet Laserowy Hot-Shot (Jeden Potomek Temestus może
wymienić karabin laserowy na pistolet , Radiostację Vox Clarion i Popowy zestaw
Medyczny Dar Męczennika)
Sztandar Plutonu Potomków Tempestus (Niesiony przez
Wyznaczonego szturmowca )
Miotacz ognia , Karabin Melta , Karabin Plazmowy , Granatnik
lub szybkostrzelny karabin Hot-Shot Każdy członek Drużyny Dowodzenia może wymienić
swój karabin Hot-Shot na wyżej wymienione uzbrojenie)
Tempestor Prime
Zbroja karapaksowa
Hełm
Całościowy Monitron
Pistolet Laserowy Hot-Shot
Granaty odłamkowe
Granaty Przeciwpancerne
Miecz łańcuchowy , Miecz Energetyczny , Lub Rękawica Energetyczna
Servo-Czaszka Dowodzenia -wspomaga Tempestora w jego
zadaniach i ukazuje jego władzę nad swoim plutonem
Pistolet Bolterowy lub Plazmowy
Słynne Kompanie Militarum Tempestus
709 Kompania Szturmowa- 709 Kompania uczestniczyła w
operacji Kometa podczas kampanii na
Taros w 998.M41. Celem tej operacji było przejęcie przez Imperium zakładów
produkcji wody na Taros i wykorzystanie jej na własny użytek. Właśnie oni
przewodzili tej operacji, natrafiając na swoje cele, zakładami przetwórstwa
wodnego, produkującym czystą wodę, zostali zrzuceni za pomocą liny
błyskawicznej. Częścią ich misji było umieszczenie nadajników naprowadzających
dla następnej fali 23-ego Desantowego Pułku
Elizejskiego. Zadanie to miało ogromne znaczenie dla pomyślnej kontynuacji
wojny o kontrolę Taros z Tau i zostało pomyślnie zakończone pomimo zaciekłego
oporu Tau.
2378 Kompania Sztormowa - 2378 Kompania uczestniczyła w
operacji Deathblow podczas kampanii na Taros w 998.M41. Otrzymując informacje
na temat lokalizacji najwyższego dowództwa Tau, Gwardia Imperialna
zorganizowała, zaplanowała i przeprowadziła operację zwaną Deathblow . Podczas
tej operacji 3 drużyny ochotnicze z ochotniczego plutonu szturmowców z 2378 kompanii,
dowodzone przez płk Scheję, zaatakowały kwaterę główną armii Tau w pobliżu
stolicy Tarokeen na Górniczym Świecie Taros podczas kampanii Taros, aby zabić
obcego przywódcę, Ethereal Aun'Vre. Dzięki samobójczemu atakowi wysoko wykwalifikowanego agenta Świątyni
Eversor z Officio Assassinorum, misja zakończyła się prawie sukcesem. Choć
udało im się zabić Aun'Vre, Imperium nie udało się zabić Shas'o R'myr
(komandora Longknife'a), najwyższego dowódcy sił Tau na Taros. Choć początkowo
oszołomiony z powodu utraty Eterii,
gniew w każdym z wojowników Tau przerodził się w mściwość, którą wkrótce
wyładowali się na ludziach. Tau w końcu zdobyli kontrolę nad Taros i
rozszerzyli swoje rodzące się imperium podczas ekspansji trzeciej sfery. Siły
Imperium zostały zmuszone do wycofania się z Taros, który został wchłonięty
przez DominiumTau i został przemianowany
na T'ros.
Słynne Regimenty Potomków Tempestus
3 Alpihckie Szakale
5 Betańskie Tygrysy
7 Epsilodzkie
Jastrzębie
9 Lotańskie Gorgony
14 Alphickie Smoki
22 Thetoidzkie Gryfony
29-ąte Zetickie Tygrysy
32 Thetoidzkie Orły
33 Deltyckie Feniksy
33 Zeltańskie Sokoły
34 Betickie Centaury
34 Psiańskie Żmije
43 Lotańskie Smoki
47 Thetoidzkie Smoki
50 Kapickie Smoki
54 Psiańskie Szakale
55 Alphickie Hydry
55 Kapickie Orły
62 Rhonińskie Kobry
68 Deltyckie Lwy
73 Elipisiańskie Orły
86 Deltyckie Smoki
88 Alphickie Lwy
88 Kappickie Feniksy
99 Deltyckie Gorgony
101 Betyckie Smoki
133 Labdańskie Lwy
196 Lotańskie Gryfony
196 Omirydzkie Hydry
394 Deltyckie Lwy
835 Psiańskie Pegazy
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz