wtorek, 14 maja 2019

Pierwszy post jako rozpoczęcie czytania czyli IMPERIUM CZŁOWIEKA

Cześć. Jestem Wojtek i jak pewnie niektórzy mnie kojarzą z innych rzeczy - CZYTAM.

Czytam na co dzień dla wielu wydawnictw. Czytam, czyli nagrywam audiobooki.
A ponieważ jakiś czas temu mocno zapałałem uczuciem do Warhammera 40k, to postanowiłem poczytać wam trochę informacji na ten temat.

Na początku czytałem ze strony Astronomicanu. Potem powiększyłem "działalność", ponieważ część artykułów na polskim astronomicanie po prostu jest przestarzała i wybrakowana.

Dlatego Zosia, Dawid (to główni tłumacze) oraz kilka innych osób, co jakiś czas przesyłają mi nowe artykuły, świeże i pachnące i najaktualniejsze, żebyście mogli słuchać i poznawać ten świat.

A jak to się zaczęło z tym czytaniem?

A artykuł do poczytania znajdziecie na https://wh40k.fandom.com/pl/wiki/Imperium_Człowieka


Zapraszam do pierwszego odcinka:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

20% rabatu na ręcznie robioną biżuterię z kodem CZYTAWOJTEK

  20% rabatu na ręcznie robioną biżuterię z kodem CZYTAWOJTEK klikasz w link i 20% jest twoje :) Ty cieszysz się super cacuszkami i dodatkow...