https://youtu.be/tM2d77kdUtk
Piechota Wysokich Elfów
● Łucznicy - Łucznicy Wysokich Elfów są zdyscyplinowani. Ich miejska
milicja o czujnym oku służy w armiach Ulthuanu, spełniając część swoich
obywatelskich obowiązków i chroniąc swoje królestwo przed wszelkimi
zagrożeniami. W wyniku wprowadzenia przez Króla-Feniksa systemu poboru nowych
żołnierzy, od ponad tysiąca lat większość sił Ulthuanu stanowi właśnie miejska
milicja. System ten umożliwił wojskowe przeszkolenie wszystkich Elfów na
wyspie, niezależnie od profesji. Nieważne czy jest się rzemieślnikiem,
handlarzem czy artystą - w czasach wojny wszyscy muszą stanąć w obronie Ulthuanu.
● Włócznicy- Włócznicy Wysokich Elfów są elitarną, miejską milicją
drugiego rzędu, służącą w armiach Ulthuanu i działającą jako zdyscyplinowana
linia wojowników, która zawstydza nawet najbardziej zatwardziałych w bitwie
ludzkich wojowników. Dopiero po dekadzie pełnienia służby jako łucznik i
dopiero, gdy dany Elf jest w stanie tego dowieść, ma on szansę na zostanie
włócznikiem. Po latach treningu w regimencie, Włócznicy Wysokich Elfów stają
się dobrze naoliwioną maszyną do zabijania.
● Lothernańska Straż Morska - Wyspecjalizowana milicja z
Królestwa Etaine, walcząca tak samo efektywnie na morzu jak i na lądzie i tak
samo stanowczy w czasie obsadzania murów, jak i równin Lothern i pokładów
Lothernańskich okrętów. Ich niebezpieczne obowiązki wymagają od Morskiej Straży
elastyczności. Większość dobrze wytrenowanych wojowników tej formacji posługuje
się włóczniami, tarczami i łukami - łączą więc w sobie najlepsze aspekty
regimentów włóczników i łuczników z innych miast i królestw. Całe Lothern jest
niezwykle dumne ze swoich zdyscyplinowanych wojowników, którzy dalece
przewyższają wszelkie inne siły całego Ulthuanu.
● Siostry z Avelornu - Siostry z Avelornu są osobistymi
gwardzistkami i służebnicami Królestwa Avelornu i samej Wiecznej Królowej.
Istnieją regiony Avelornu, do których oddziały poborowe nie mają wstępu.
Niektóre są świętymi miejscami mocy, wewnętrznie połączonymi dzięki rytuałom
odnowy, którymi Wieczna Królowa pomaga utrzymać Ulthuan i jego lud. Inne są
mroczne i niebezpieczne. Są to miejsca, w których dotyk Chaosu nigdy tak
naprawdę nie przeminął. To właśnie strzeżeniem tych miejsc zajmują się Siostry
z Avelornu; ich zadaniem jest upewnienie się, że święte ziemie pozostaną
święte, a bestie, kryjące się na przeklętej ziemi nie zbłądzą - lub zostaną
szybko zabite, jeśli do tego dojdzie.
● Mistrzowie Miecza z Hoteth - Mistrzowie Miecza są przykładem
mistrzów sztuki walki. Każdy z nich pilnie uczył się sztuki wojennej i walki
bezpośredniej przez dekady, a nawet przez wieki. Mówi się nawet, że najlepsi
mistrzowie tego zakonu są w stanie zabić przeciwników zwykłym dotknięciem, lub
precyzyjnym gwizdnięciem. Gdy Ulthuan szykuje się do wojny, nikt nie robi tego
z większą werwą niż Mistrzowie Miecza z Hoeth, jako że tylko w czasie wojny
mogą oni wyzwolić swój pełen, morderczy potencjał. Gdy Mistrzowie Miecza
maszerują, ich ostrza rozmywają się i łączą w łunę, odbijają strzały i
zostawiają po sobie rozmyte, krwawe ślady, za każdym razem, gdy przekuta w
Hoeth stal dotknie ciała przeciwnika.
● Wojownicy Cienia - Wojownicy Cienia to elitarna
formacja zwiadowców, wojowników i zabójców. Są spadkobiercami lojalistycznych
Elfów z Królestwa Nagarythe żyjących w czasach Rozdarcia. Wojownicy Cienia są
mistrzami zasadzek i wojny partyzanckiej i stanowią elitę wśród innych Elfów.
Uderzają szybko i bezgłośnie, śląc dobrze wymierzone strzały ze swoich długich
łuków, tylko po to, by chwilę później dokonać bezlitosnej szarży na ocalałych z
morderczego ostrzału. Na swój sposób, każda rasa znanego świata poczuła gniew
Wojowników Cienia, jako że ich zadaniem jest kroczenie przed wojskami Asurów w
każdej ich kampanii i oczyszczanie drogi dla ich głównych sił.
● Gwardia Feniksa - Gwardia Feniksa to formacja strażników Świątyni Asuriana,
wielkiej, piramidalnej świątyni na Morzu Snów. Mówi się, że na starożytnych
murach Komnaty Dni uwieczniono historię przeszłości, teraźniejszość i
przyszłość, oraz że spisano ją słowami ognia. Legendy mówią, że każdy, kto
spojrzy na mur, zostanie przeklęty wizją własnej śmierci. Gwardia Feniksa
milczy na ten temat. Ci, którzy poznali tajemnice czasu nie mogą mówić o nich
otwarcie i składają czarodziejską przysięgę milczenia, z której nie mogą być
zwolnieni.
● Białe Lwy - Białe Lwy służyły jako osobista gwardia Króla-Feniksa od
czasów Caledora I. podczas polowania w Chrace, Caledor otrzymał wieści o
mianowaniu go nowym Królem-Feniksem. Natychmiast przerwał wszystkie swoje
zajęcia i udał się do Świątyni Asuriana, jednak drogę zastąpił mu Zabójca
Mrocznych Eldarów. Nowy król z pewnością nie przeżyłby tego starcia, gdyby nie
interwencja drużyny Chracjańskich leśników, którzy wyszli prosto z lasu, by
chronić swojego nowego władcę. Chracjanie zabili Mrocznego Elfa i odeskortowali
Caledora aż pod Ołtarz Feniksa, po drodze wykorzystując wszystkie swoje
umiejętności, by uniknąć zasadzek Mrocznych Elfów. Pierwszą decyzją Caledora po
jego koronacji było nadanie Chracjanom statusu oficjalnych, królewskich
gwardzistów z ich własną kwaterą główną w Lothern.
Kawaleria
● Srebrne Hełmy - Srebrne Hełmy są postrzegani jako przykład chwalebnych
jeźdźców, pełnych honoru i o wielu cnotach, na których powinien wzorować się
każdy, młody Elf. Smoczy Książęta są zbyt zdystansowani i oddaleni, Ellyriańscy
Rozbójnicy zbyt dzicy i niecywilizowani. Srebrne Hełmy są natomiast dumne bez
okazywania wyniosłości i odważne bez okazywania braku dyscypliny. Być może to
właśnie dlatego, gdy Ulthuańskie legendy mówią o wojownikach, najczęściej są to
właśnie Srebrne Hełmy.
● Ellyriańsci Rozbójnicy - Ellyriańscy Rozbójnicy, lub
inaczej Rycerze-Rozbójnicy, tworzą słynną formację elitarnych, Ellyriańskich
jeźdźców, znanych ze swoich umiejętności, szybkości i zwinności w siodle. W
czasach Caledora I, cały Ulthuan był ogarnięty przez zamęt spowodowany inwazją
sił Malekitha. Gdy armie króla zostały już rozciągnięte ponad szacowane
wcześniej limity, wezwał on do boju odważnych, młodych jeźdźców, którzy
znacznie przyczynili się do zwycięstwa w całej kampanii.
● Smoczy Książęta - Smoczy Książęta Caledoru są jednymi z największych i
najbardziej szlachetnych Rycerzy, jakich świat kiedykolwiek znał. Dawno temu,
Ulthuan był zdominowany przez ludzi dokonujących szlachetnych czynów i mądrych
Smoczych Książąt Caledora I. Teraz, choć królewska linia krwi i moc Smoków
znacząco osłabła, duma Caledora wciąż lśni jasnym światłem. Niegdyś ci
szlachetni ludzie dosiadali Smoków - dzisiaj pozostały im jedynie konie.
Zarówno wierzchowiec jak i jeździec noszą grzebieniaste pancerze z ithilmaru,
których mistrzostwo wykonania wciąż odzwierciedla serce Kowadła Vaula, na
którym magia była materiałem używanym na równi z żelazem. Dzięki temu, Smoczy
Książęta mogą być pewni, że jedynie ogień porównywalny z ogniem podtrzymywanym
przez Vaula może uszkodzić pancerz i zranić jego właściciela.
Machiny oblężnicze
● Lwie Rydwany - Lwie Rydwany to potężne jednostki wojenne. Chracjańskie
Białe Lwy, od których swoją nazwę wzięła inna słynna Elfia formacja, to wielkie
bestie i częsty cel polowań wielu Elfów. Mimo to, nie wszystkie Lwy wytropione
przez Elfy są od razu zabijane - Elfy nie odczuwają radości z nikomu nie
potrzebnej rzezi. Często zdarza się, że mieszkańcy Ulthuanu wstrzymują swoje
łuki i ostrza na widok młodego potomstwa tych bestii. Te małe, niewinne kociaki
w przyszłości mogłyby się stać dzikimi bestiami, gdyby zostawiono je w dziczy,
ale dzięki eksperckiej tresurze, młode Białe Lwy mogą stać się tak lojalne
swoim panom jak Gryfy. Oswojone Białe Lwy potrafią wytworzyć silną więź z
Chracjańskimi łowcami i bez zastanowienia pójdą za swoim panem nawet na śmierć.
● Tiranockie Rydwany - Jeźdźcy Tiranockich Rydwanów
walczą z niezwykłym ferworem, a ich zręczne ruchy uzupełniają szybkość
podpiętych do Rydwanów wierzchowców. W ten sposób, Rydwany są w stanie znaleźć
lukę w szeregach wroga i wykorzystać ją z prędkością, na jaką nie może liczyć
żaden przedstawiciel słabszej rasy. Jeźdźcy prowadzą swoje dzielne konie między
oddziałami wroga przy pełnej prędkości, zalewając strzałami jego niestrzeżone
flanki i rozrywając linie przeciwnika zaostrzonymi, stalowymi włóczniami. Tylko
gdy wróg jest już dostatecznie osłabiony, Jeźdźcy Rydwanów wjeżdżają głęboko w
jego formacje, bezlitośnie rozjeżdżając wszystkich, którzy staną im na drodze.
Jeźdźcy uderzają mieczami i rzucają włóczniami, ich wierzchowce gryzą i tratują
pieszych wojowników wroga.
● Wyrzutnia Boltów “Orli Szpon” - Maszyna inaczej nazywana
Powtarzalną Wyrzutnią Boltów jest piękną, elegancką, powtarzalną balistą,
używaną wyłącznie przez armie Wysokich Elfów na lądzie i morzu. Lothernańska
Straż Morska jest szczególnie wprawiona w używaniu tych niezwykłych wyrzutni.
Nie tylko odgrywają one kluczową rolę na polu bitwy - okręty statków wojennych
z Ulthuanu także są nimi najeżone, nie wspominając już w ogóle o umocnieniach Elfich
fortec.
● Przecinacz Niebios z Lothern - Są to smukłe, powietrzne rydwany,
które za pomocą magicznych poduszek lecą do walki zaprzężone w Roki, potężne,
drapieżne ptaki, budujące swoje gniazda na Błyszczącym Wybrzeżu. Gdy szybkie
Jastrzębie Okręty z Lothern są spuszczane z cum, towarzyszą im właśnie
Przecinacze Niebios. Służą jako oczy i uszy flot z Lothern, co pozwala im na
planowanie starć na długo, nim wróg w ogóle zda sobie sprawę, że Wysokie Elfy
wiedzą o jego obecności.
Bestie Wojenne
● Wielkie Orły - Wielkie Orły są największymi ptakami łownymi w Imperium.
Rozpiętość ich skrzydeł mierzy ponad dziesięć metrów, a ich długie i zaostrzone
niczym brzytwa szpony są w stanie rozerwać opancerzonego człowieka jednym
uderzeniem. Wielkie Orły to starożytna rasa, która zdominowała góry Starego
Świata w czasach jeszcze przed nadejściem ludzi. Większość z nich buduje swoje
gniazda w Górach Szarych, choć niektóre osobniki wciąż zamieszkują Góry Krańca
Świata. Są one niezmiernie inteligentnymi stworzeniami. Mówi się, że część z
najstarszych osobników tej rasy potrafi nawet mówić językami innych ras, choć
najczęściej nawiązują kontakty właśnie z Elfami.
● Gryfy - Gryfy są szlachetnymi bestiami, choć daleko im do
zachowywania się jak oswojone pieski kanapowe. Ich głowy przypominają
gigantyczne, ptasie drapieżniki, podczas gdy ich ciała przypominają lwy, lub
inne wielkie koty. Wszystkie jego majestatyczne, fizyczne cechy wzlatują wysoko
w niebo dzięki parze silnych skrzydeł, na których Gryfy przemierzają przestrzeń
między górskimi szczytami. Pisklę chowane z wielką cierpliwością, może pewnego
dnia wzlecieć w niebo z człowiekiem lub Elfem na grzbiecie, stając się
niezwykłym wierzchowcem w czasie bitwy i wojny. Lud Chrace, znany ze swoich
wybitnych łowczych i zwiadowców, może się także pochwalić świetnymi treserami
Gryfów, krążących nad wysokimi górami ich królestwa.
● Smoki Wysokich Elfów - Smoki Ulthuanu są największą i
najbardziej szlachetną rasą Smoków na świecie. Są jednymi z najstarszych istot
na świecie; zamieszkiwały one ziemie w czasach jeszcze przed nadejściem Chaosu
i żyły w bliskiej odległości od ciepła wulkanów na długo przed nadejściem na
świat stworzeń stałocieplnych. Smoki są niezwykle inteligentne, ale ciężko
zrozumieć ich sposób myślenia. Postrzegają one wszystkich wokół siebie z
perspektywy, którą podzielają jedynie najstarsze istoty świata.
● Feniksy Ognia - Feniksy z Ulthuanu mieszkają między Ognistymi Filarami -
wielkimi, alabastrowymi kolumnami ze skały, które pełnią wartę przy Świątyni
Asuriana. Aqshy (wiatr ognia) zostawił jednak swoje znamię na czymś więcej, niż
jedynie na milczących kamieniach tego miejsca. Przez pokolenia, Feniksy z
Ognistych Filarów zostały nasycone magią ognia i nauczyły się nią posługiwać.
Te bardzo inteligentne i zabójcze stworzenia zawiązały niezwykły sojusz z
Wysokimi Elfami i niekiedy pozwalają się nawet dosiadać Gwardzistom Feniksa.
● Feniksy Zamarzniętego Serca - Choć te Feniksy mogą nie okazywać
już wigoru i ognia, którymi wykazywały się za młodu, to są to o wiele bardziej
wytrzymałe wierzchowce. Lód, który okrył ich serca jest twardy jak szkło.
Wrogowie wokół nich - nie posiadający przewagi jeźdźców tych stworzeń, czyli
odpowiednio wzmocnionego pancerza - tracą siły i ochotę do walki na sam widok
tak potężnych bestii. Wiedząc, że nie będą w stanie wzniecić swojego dawnego
ognia raz jeszcze, Feniksy Zamarzniętego Serca walczą jeszcze bardziej zaciekle
w obronie swojego domu. Są zdeterminowane do zakończenia własnej egzystencji,
zadając ostatni cios wrogom całego Ulthuanu.
Rangi Lordów Wysokich Elfów
● Książe Wysokich Elfów - Książęta Wysokich Elfów z
Ulthuanu są najznamienitszymi i najbardziej utalentowanymi generałami,
strategami i wojownikami na świecie. W zależności od grubości własnej sakiewki
i królestwa, w którym przyszli na świat, książęta z Ulthuanu walczą na wiele
różnych sposobów. Książęta z Tiranoc zazwyczaj przemierzają pole bitwy na
rydwanach, a lordowie z Lothern często stoją w miejscu z włócznią i łukiem w
dłoniach. Ci z największym bogactwem mogą nawet dosiadać Wielkich Orłów i
Gryfów, lub, jak ma to miejsce w przypadku najpotężniejszych książąt z
Caledoru, Smoka. Te wierzchowce są nie tylko niezwykle potężne na polu bitwy,
ale świadczą o statusie samego jeźdźca.
● Arcymagowie - Magowie Wysokich Elfów są aspirantami sztuk magicznych,
ale ze względu na swoje naturalne powinowactwo z Wiatrami Magii, to właśnie
czarodzieje z Ulthuanu należą do najzdolniejszych i najbardziej doświadczonych
magów świata, dalece przewyższając nawet Czarodziejów Bitewnych Imperium. Ze względu
na swoje pochodzenie i wpajane im przez pokolenia skłonności, Elfy są rasą
przesiąkniętą magią. Fascynują ich tajemnice czarnoksięstwa, a zwinne umysły
ich magów potrafią okiełznać głębiny pojmowania szczegółów i kaprysów magii
lepiej, niż magowie innych ras. Dobrze, że tak właśnie jest, bowiem bez magii
Wysokich Elfów, Ulthuan już dawno przepadłby pod nieubłaganymi, morskimi
falami, oile wpierw nie zostałby przytłoczony przez mroczną magię
czarnoksiężników z Naggarothu.
● Pomazańcy Asuriana - Pomazańcy Asuriana to najwięksi i
najsilniejsi Gwardziści Feniksa. Gwardia stawia sobie tych wybrańców za wzór
godny naśladowania. Choć w przeszłości byli oni równi swoim braciom, to na
pewnym etapie życia każdy z nich wybrał drogę poświęcenia wszystkiego na rzecz zgłębienia
nauk Asuriana. Większa część ich życia mija im na przesiadywaniu w Komnacie
Dni, gdzie studiują nauki o przeszłości i przyszłości.
● Mistrzowie Wiedzy - Mistrzowie Wiedzy z Hoeth są
niezmiernie utalentowanymi wojownikami. Ich intelekt sprawia, że nawet nadwyraz
wymagające treningi Mistrzów Miecza wydają się im niemal dziecinną igraszką.
Podobnie, wszyscy Mistrzowie Wiedzy do perfekcji opanowali zasady wiedzy
magicznej. Mimo to, niezwykle rzadko marnują oni swój cenny czas na naukę magii
przydatnej w bitwie - zamiast tego, skupiają się na silniejszych, ale bardziej
nieuchwytnych zaklęciach.
Bohaterowie Wysokich Elfów
●
Szlachta Wysokich Elfów - Szlachta z Ulthuanu to warstwa
społeczna liderów i przywódców, sprawująca władzę nad własnymi, szanowanymi
armiami i kompaniami. Są to wojownicy, których umiejętności w walce i lata
doświadczenia dalece przewyższają zdolności generałów innych ras. To szlachetne
rody Ulthuanu przeprowadziły Wysokie Elfy przez czasy pokoju i konfliktu na
przestrzeni tysięcy lat. Zazwyczaj są bardzo dumni i kierują się własnym,
głębokim rozumieniem honoru, dyplomacji i sztuki wojennej, wszystkie te
czynniki traktując jako formy sztuki.
●
Smoczy Magowie - Smoczy Magowie są potężnymi
Magami z Królestwa Caledoru. Są Elfami o umyśle wyczulonym nie tylko na magię,
ale i na same umysły drzemiących w ich Królestwie Smoków. Wielu rosnących w
siłę Smoczych Magów uznaje swoje przeznaczenie dopiero wtedy, gdy ich sen
nawiedzi ogień i krew, przez które lecą na Smokach o kolorze zachodzącego
słońca. Takie sny wyznaczają dodatkowo ostatnie dni pielgrzymki owych magów,
jako że od tego dnia ich jedynym, uznawanym przez społeczeństwo zajęciem staje
się studiowanie Magii Ognia.
●
Lothernańskie Morskie Hełmy - Morskie Hełmy są największymi
bohaterami całego Lothern. Jest to zakon założony jeszcze w czasach Bel
Shanaara. Dzięki opanowaniu sztuki władania włócznią i łukiem, byli oni w
stanie udoskonalić pchnięcie, które jest w stanie oszukać tarczę przeciwnika i
przebić jego gardło, serce, lub czaszkę. Morskie Hełmy często walczą u boku
Straży Morskiej, tak, by ich obecność mogła zainspirować innych do wielkich
czynów.
●
Służebnice Wiecznej Królowej - Straż przyboczna Alarielle,
najwyższej rangą Siostry Avelornu. Służebnice nie są zwykłymi dwórkami ani
członkiniami orszaku, ale wojowniczkami, których obowiązkiem jest ochrona
Wiecznej Królowej. Do tej elitarnej gwardii dołączają jedynie Elfki o wielkich,
naturalnych darach - najbardziej utalentowane śpiewaczki i artystki,
najpiękniejsze i najszybsze spośród nich, ale co najważniejsze - najbardziej
lojalne.
Słynne osobistości
● Alarielle - Alarielle Promienna jest obecną Wieczną Królową Wysokich
Elfów i jedenastą osobą na swoim stanowisku od czasów panowania Króla
Aenariona, wiele tysięcy lat temu. Alarielle, podobnie jak poprzednie Wieczne
Królowe, reprezentuje śmiertelne ucieleśnienie samej Ishy, Bogini-Matki Elfiej
rasy. Jest duchowym sercem całego Ulthuanu. Jej złote włosy są niczym złote
chmury i mówi się, że jej piękno jest tak wielkie i ponadczasowe, że byłoby w
stanie doprowadzić do łez nawet nieśmiertelnych bogów. Moc Wiecznej Królowej
pochodzi z samej natury. Tam, gdzie przechadza się Anarielle, kwiaty rosną z
gołej ziemi.
● Alith Anar - Książe Nagarythye i Król Cienia, obecny władca Królestwa
Nagarythe i ostatni szlachcic z Rodu Anara. Tradycja utrzymuje, że władcą
obrano go po ucieczce Malekitha na zachód. Władca był ostatnim dziedzicem
niegdyś wielkiej linii - jego poprzednicy zostali zabici przez wojowników
Wiedźmiego Króla. W tamtych dniach, wielu Mrocznych Elfów wciąż ukrywało się na
samym Ulthuanie - Alith Anar z radością i zemstą w sercu zajął się ich
ostatecznym wytępieniem.
● Belannaer - Najstarszy z żyjących Mistrzów Wiedzy Ulthuanu i stary
kompan Króla Finubara. Belannaer ustępuje mocą jedynie swojemu byłemu uczniowi
- Teclisowi.
● Caradryan - Kapitan Gwardii Feniksa i osoba dzierżąca Ostrze Feniksa,
starożytną halabardę, wykutą dla byłego Kapitana Gwardii, Kor-Baelana. W
młodości był aroganckim, nadętym bufonem ze szlachetnego domu, ale wszystko to
zmieniło się po jego pielgrzymce przed Ołtarz Asuriana. Była to podróż, której
odbycie społeczeństwo wyspy wymaga od każdego, szlachetnie urodzonego Elfa
przynajmniej raz w życiu. Tam, być może w najgorszym pokazie arogancji w swoim
życiu, Caradryan wkradł się do Komnaty Dni. Nikt nie wie, czego mógł tam
doświadczyć, ale gdy tylko wyszedł na światło dzienne, zdawał się być inną
osobą. Na jego czole widniała świecąca runa Asuriana - był to symbol, którym
oznaczano sługi Boga-Stwórcy. Jeszcze tamtego dnia, Caradryan zrzekł się całego
swojego majątku i poprzysiągł służbę w Gwardii Feniksa. Od tamtego momentu już
nigdy nie wypowiedział ani słowa. Do bitwy często jedzie na grzbiecie Ashtari,
najstarszego i najmądrzejszego z Feniksów z Ognistych Filarów.
● Etharion - Etharion Ponury, Książe Yvresse i Strażnik Tor Yvresse,
jest jednym z największych Elfich lordów. Wiele razy osiągał to, co inni
uznaliby za niewykonalne. To właśnie on był pierwszym, Ulthuańskim generałem,
który ośmielił się zaatakować sam Naggarond i przeżył, by o tym opowiedzieć. To
on sprowadził zagładę na Wagh! Groma. Za swoje wielkie osiągnięcia, Eltharion
został wybrany Strażnikiem Tor Yvresse i, choć jest raczej srogim władcą, lud
tego pięknego miasta kocha go pełnym sercem. Wczesne lata sprawowania przez
niego władzy rozdzieliło okrutne Wagh! zielonoskórych i jego próby naprawy
sieci Kamieni Ścieżki w Yvresse.
● Korhil - Kapitan Białych Lwów i zaufany gwardzista Króla-Feniksa
Finubara. Gdy Korhien Żelazna Glewia, były Kapitan Białych Lwów zmarł z rąk
Zabójcy Mrocznych Elfów, Uriana Trujące Ostrze, gwardia Króla-Feniksa zebrała
się, by wybrać swojego nowego przywódcę. Ich wybór, zaakceptowany i
pobłogosławiony przez Finubara, padł na wojownika Korhila.
● Imrik - Imrik jest Władcą Smoków i ostatnim dziedzicem arcymaga
Caledora Pogromcy Smoków. Tylko on posiada moc potrzebną do przebudzenia
wszystkich śpiących Smoków i to on od zawsze był uznawany za największego,
żyjącego wojownika Ulthuanu. Choć on sam o tym nie wie, los jego linii krwi
jest spleciony z całą elfią rasą. Jeśli Imrik umrze, wszystkie Wysokie Elfy
pójdą jego śladem niedługo potem.
● Teclis - Wysoki Mistrz Wiedzy z Hoeth i Strażnik Białej Wieży.
Teclis jest przez wielu uważany za jednego z największych i najpotężniejszych
czarnoksiężników, jakich świat kiedykolwiek znał. Jest bratem-bliźniakiem
Tyriona, osławionego, Elfiego Bohatera i szeroko-rozumianego Obrońcy Ulthuanu.
Jako iż są oni spadkobiercami Aenariona, nikogo nie dziwi, że w granicach
dziesięciu królestw pisana jest im wielkość.
● Tyrion - Książe Tyrion, Dziedzic Aenariona i Obrońca Ulthuanu jest
najsłynniejszym wojownikiem Wysokich Elfów swoich czasów. Jest on tak dzielny i
uzdolniony, że bardowie z Ulthuanu, tworząc na jego temat ballady, śpiewają
wprost o powrocie samego Aenariona - co więcej, ich pieśni zamieniają się w
opowieści, które już dawno zdążyły opuścić Ulthuan. Od chwili, gdy jego sława
urosła do niebotycznych rozmiarów, wiele Elfich głosów wróżyło mu przeznaczenie,
według którego ma on poprowadzić Wysokie Elfy w stronę chwalebnej przyszłości,
a być może nawet i do zdobycia Korony Feniksa. Te i podobne plotki nigdy nie
były w stanie zamącić mu w głowie, jako że Tyrion jest niezachwianie lojalny
Finubarowi. Na co dzień, zajmuje się on wyłącznie dwoma rzeczami: ochroną
Ulthuanu i strzeżeniem Wiecznej Królowej, ukochanej Alarielli.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz